
Na http://bit.ly/31nLMNy znajdziesz wszystko, co trzeba wiedzieć o custom publishing
Custom publishing jest to narzędzie marketingowe bazujące na wydawaniu różnych biuletynów. Custom publishing wiąże się z całościowym podejściem do publikacji. Firmy podejmują się prac związanych zarówno z zaplanowaniem projektu danego biuletynu, czy ulotki, ale też na kontynuacji wydawania następnych numerów istniejącego już wydawnictwa.
Custom publishing – o co dokładnie chodzi?
Firmy, które zajmują się custom publishingiem łączą w sobie działania agencji reklamowej, agencji public relations, wydawniczej oraz redakcyjnej. Do publikacji tego typu zalicza się:
- tradycyjne magazyny papierowe,
- newslettery,
- e-ziny, czyli magazyny internetowe,
- różnego rodzaju katalogi,
- książki,
Co można zyskać stawiając na custom publishing?
Cele custom publishingu związane są z marketingiem, public relations firmy oraz ogólnopojętym zwiększaniem przewagi konkurencyjnej:
- pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych,
- wpływanie na lojalność klientów,
- budowanie i zwiększanie świadomości marki,
- efektywna komunikacji wewnętrznej z pracownikami lub innymi grupami wewnętrznymi w przedsiębiorstwie służącej: integrowaniu i motywowaniu, a także informowaniu i budowaniu kultury firmowej.
Nasza siedziba:
Pracownia Register
ul. Murarska 3c lok. 8
31-311 Kraków
Tel.: +48 12 265 85 50
Mob.: +48 503 342 656
E-mail:
[email protected]