Na http://bit.ly/31nLMNy znajdziesz wszystko, co trzeba wiedzieć o custom publishing

Custom publishing jest to narzędzie marketingowe bazujące na wydawaniu różnych biuletynów. Custom publishing wiąże się z całościowym podejściem do publikacji. Firmy podejmują się prac związanych zarówno z zaplanowaniem projektu danego biuletynu, czy ulotki, ale też na kontynuacji wydawania następnych numerów istniejącego już wydawnictwa.

Custom publishing – o co dokładnie chodzi?

Firmy, które zajmują się custom publishingiem łączą w sobie działania agencji reklamowej, agencji public relations, wydawniczej oraz redakcyjnej. Do publikacji tego typu zalicza się:

  • tradycyjne magazyny papierowe,
  • newslettery,
  • e-ziny, czyli magazyny internetowe,
  • różnego rodzaju katalogi,
  • książki,

Co można zyskać stawiając na custom publishing?

Cele custom publishingu związane są z marketingiem, public relations firmy oraz ogólnopojętym zwiększaniem przewagi konkurencyjnej:

  • pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych,
  • wpływanie na lojalność klientów,
  • budowanie i zwiększanie świadomości marki,
  • efektywna komunikacji wewnętrznej z pracownikami lub innymi grupami wewnętrznymi w przedsiębiorstwie służącej: integrowaniu i motywowaniu, a także informowaniu i budowaniu kultury firmowej.

Nasza siedziba:
Pracownia Register
ul. Murarska 3c lok. 8
31-311 Kraków

Tel.: +48 12 265 85 50
Mob.: +48 503 342 656
E-mail: [email protected]