Filmy reklamowe dla tradycyjnych i nowoczesnych mediów

Spoty reklamowe to zazwyczaj 30-sekundowe produkcje filmowe, których głównym zadaniem jest promocja usług lub produktów danej firmy. Mogą być prezentowane w standardowych mediach (telewizja lokalna oraz ogólnopolska), w przestrzeni publicznej (ekrany w komunikacji miejskiej) lub przed filmami w kinach. W dobie łatwego dostępu do internetu dobrym pomysłem jest również użycie spotu reklamowego w serwisach społecznościowych, np. przed filmami na YouTube albo jako treści promowanej na Facebooku. Mnóstwo przykładów dowodzi, iż treść udostępniana viralowo w sieci to najlepszy sposób na promocję usług i produktów.

Produkcja spotów reklamowych – co jest ważne?

Spoty reklamowe zazwyczaj nie trwają dłużej niż trzydzieści sekund i prezentują treści w bardzo okrojonym formacie, zatem przy ich produkcji ważne jest twórcze, niebanalne podejście do prezentowanego tematu. Z uwagi na to, że bloki reklamowe w mediach tradycyjnych emitowane są w przerwach między programami, ich twórcy prześcigają się w pomysłach, jak przyciągnąć uwagę widzów. W produkcji spotów reklamowych dużą rolę pełni także dobrze dobrana ścieżka dźwiękowa.

Filmy reklamowe – zaufaj doświadczeniu profesjonalistów

Produkcja filmów reklamowych jest zadaniem dla zawodowców, którzy posiadają najwyższej jakości sprzęt (kamery sportowe i tradycyjne, lustrzanki cyfrowe, drony, stabilizatory obrazu), a w swojej pracy wykorzystują zaawansowane oprogramowanie do postprodukcji – dźwięku, korekty kolorów czy montażu. Firmy parające się produkcją spotów reklamowych angażują też doświadczonych lektorów i aktorów. Bazą dobrego filmu reklamowego jest zawsze ciekawy scenariusz przyciągający uwagę widzów, zaskakujący kreatywnością, a nieraz nawet pobudzający ich do myślenia lub wywołujący wzruszenie.