
Parę słów o filtrach Google?
Filtry i bany Google to kary nakładane na twórców stron, którzy łamią wytyczne wprowadzone przez Google. Możemy wyróżnić dwa podstawowe rodzaje filtrów, czyli filtry ręczne – nakładane przez pracowników firmy oraz filtry algorytmiczne – nakładane przez algorytm. Jeżeli podczas pozycjonowania swojej strony pamiętasz o wszystkich zasadach , nie powinieneś obawiać się filtrów Google.
Twoja strona ma filtr Google – co w związku z tym?
Strony, na które zostały nałożone filtry i bany Google odnotowują duży spadek w wynikach wyszukiwania. Za najbardziej rażące przewinienia Google może ukarać zupełnym usunięciem z wyników wyszukiwania. Częściej spotykane są jednak filtry od Google, które nie pozwalają na uzyskanie dobrych pozycji w wyszukiwarce lub które powodują, że zawartość strony nie jest indeksowana. Czas trwania kary jest zależny od jej typu. Filtry ręczne nakładane są zazwyczaj na miesiąc, algorytmiczne do momentu aż roboty Google znów wejdą na naszą stronę. Oczywistym warunkiem zdjęcia filtrów w obu przypadkach jest dostosowanie strony do zasad wyznaczonych przez Google.