Identyfikacja wizualna i organizacja konferencji – zleć to agencji marketingowej

Skieruj się tutaj, aby zdobyć więcej informacji o ofercie agencji social media Kraków

Akcje reklamowe powinny być istotnym elementem kreowania rozpoznawalności przedsiębiorstwa bez względu na to czy jesteśmy właścicielem sklepu, wytwórcą czy usługodawcą. Większe przedsiębiorstwa oraz korporacje mogą sobie pozwolić na organizację i utrzymanie swoich działów ds. marketingu, tymczasem niewielkie firmy, które okazjonalnie prowadzą akcje promocyjne, z reguły korzystają ze wsparcia agencji marketingowych.

Agencja marketingowa zapewnia kompleksowe usługi

Agencja reklamowa to grupa twórczych osób z wieloletnim doświadczeniem, dysponujących szeregiem kwalifikacji przydatnych w marketingu. Dzięki współpracy z zawodowcami znakomicie orientującymi się zarówno w zakresie kampanii marketingowych w sieci (animacje i klipy viralowe, kanały social media), tradycyjnych mediów, jak i grafiki użytkowej (również DTP), agencja reklamowa zapewnia klientom wszechstronną obsługę. Nowe przedsiębiorstwa mogą liczyć na stworzenie pełnej identyfikacji wizualnej wraz z księgą logotypu i projektami akcydensów (wizytówki, papier firmowy czy obwoluty), a te które dysponują już własnym logo mają pewność, że zostanie ono prawidłowo użyte na etapie projektowania materiałów promocyjnych – kalendarzy, stoisk targowych, billboardów lub folderów. Agencja marketingowa przygotuje również ciekawe, unikatowe artykuły na stronę www zleceniodawcy, a także zaplanuje schemat komunikacji z odbiorcami za pośrednictwem portali społecznościowych, takich jak Facebook, Instagram lub Twitter.

Kiedy warto zdecydować się na współpracę z agencją marketingowa?

Oferta agencji marketingowej adresowana jest głównie do firm, które nie posiadają własnego działu promocji. Aczkolwiek nie znaczy to, że to wyłączny model współpracy. Praca agencji często polega na udzieleniu wsparcia funkcjonującemu już w przedsiębiorstwie działowi ds. promocji. Przykładowo, jeśli nie ma on doświadczenia w przygotowaniu konferencji, spotkań z klientami lub targów wymagających często wielopoziomowego planowania, takie zadania można zlecić agencji marketingowej. Może ona też posłużyć za narzędzie pomagające w tworzeniu wykwalifikowanej i zżytej ze sobą grupy pracowników – należy zlecić jej zaplanowanie warsztatów integracyjnych czy też opracowanie planu kursów. Na rynku działają setki agencji marketingowych, warto jednak nawiązywać współpracę z tymi, które zapewniają dostęp do obszernego grona doświadczonych profesjonalistów. Umożliwi to powierzenie wszelkich czynności marketingowych jednej agencji, a co za tym idzie – łatwiejszą kontrolę nad wizerunkiem firmy i integralnością kampanii.

Nasza siedziba:
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków

Mob.: + 48 733-378-564
E-mail: [email protected]