Na seo4.net/pozycjonowanie-stron/ sprawdzisz, kto oferuje pozycjonowanie Krakow

Znamy 3 kluczowe strategie pozycjonowania:
– pozycjonowanie lokalne,
– pozycjonowanie na tzw. długi ogon (Long Tail),
– pozycjonowanie okresowe.

Pozycjonowanie Lokalne

W takim pozycjonowaniu kluczowe jest dodanie do frazy nazwy wybranej lokalizacji.
W pozycjonowaniu lokalnym bierze się pod uwagę przeważnie:
– kraj (przykładowo “studio filmowe Polska”)
– miejscowość (“fizjoterapeuta Kraków”)
– dzielnicę (“sklep rowerowy Wilda”)
Pozycjonowanie lokalne doskonale sprawdzi się w przypadku podmiotów lokalnych, które kierują swój asortyment tylko do klientów mieszkających w danym regionie. Taka metoda pozycjonowania jest przydatna też wtedy, gdy przedsiębiorstwo nie ma finansów na promocję i nie jest w stanie rywalizować na słowa kluczowe bez dopasowania lokalnego, przykładowo zamiast “sklep komputerowy”, to “sklep komputerowy Kraków”.

Pozycjonowanie na tzw. długi ogon (Long Tail)

Kolejny model pozycjonowania to słuszne i wypróbowane wyjście dla osób dysponujących niskim budżetem na reklamę. Za sprawą poprawnego dobrania fraz, nie tylko uda się wejść w niszę związaną z daną branżą, ale też stawki za reklamę w Google Adwords ulegną istotnej obniżce. Pozycjonowanie na długi ogon to również dużo mniejsza konkurencja. Istotne jest również to, że rośnie tendencja do wprowadzania skonkretyzowanych zapytań w wyszukiwarkach.
Przykłady pozycjonowania Long Tail:
– smartfon Samsung Galaxy S8 biały,
– buty Adidas Runfalcon białe sklep online,
– golarka Eldom G50 5 srebrna.
Pozycjonowanie na długi ogon jest niezmiernie ważne przede wszystkim dla sklepów internetowych. Przy użyciu tego typu fraz, sklepy mające w swoim asortymencie nader obszerną ofertę towarów mogą skuteczniej zdobywać pożądane pozycje w wynikach wyszukiwania.

Pozycjonowanie okresowe

Pozycjonowanie okresowe odgrywa szczególną funkcję przed cyklicznymi albo jednorazowymi wydarzeniami, takimi jak koncert popularnego zespołu, Święto Pracy lub Dzień Dziecka. Ten rodzaj pozycjonowania będzie wyjątkowo efektywny, jeśli popularna w konkretnym okresie fraza zostanie znaleziona i użyta odpowiednio wcześniej. Z reguły pozycjonowanie okresowe stosowane jest w branży gastronomicznej oraz turystycznej. Przeważnie powinno się zacząć je na 8-10 tygodni przed ważnym wydarzeniem, aby wyszukiwarka Google zdążyła na czas zaindeksować nową albo uaktualnioną treść witryny internetowej.

Nasza siedziba:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków

Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail: [email protected]