
Budowa wizerunku przedsiębiorstwa to delikatne zadanie, wymagające podejmowania czynności z zakresu różnorodnych dziedzin. Jedną z nich jest naturalnie dystrybucja gadżetów reklamowych, które mają wywołać skojarzenia z daną firmą. Te gadżety z logotypem powinny być przede wszystkim praktyczne – w ten sposób ich posiadacze będą częściej z nich korzystali i dzięki temu będą bardziej zżyci z marką. Z tej przyczyny firmy decydujące się na tę formę promocji zwykle zamawiają takie gadżety jak torby, latarki czy notesy. Ogromną popularnością mogą pochwalić się także breloki oraz smycze z nadrukiem. Czy opłaca się je wybrać? Do czego najlepiej się sprawdzą?
Smycze z logo nie są dużym wydatkiem
Źródła powodzenia smyczy i breloków z nadrukiem nie trzeba długo szukać. O ich popularności jako gadżetów wykorzystywanych w reklamie przesądzają w szczególności ich niewysoka cena za wykonanie, zbliżony do z reguły paru PLN za sztukę. To powoduje, że bez przeciążenia firmowego budżetu, można zamówić ich dużą ilość. Nie jest to bez znaczenia dla podmiotów szykujących się na szeroko zakrojone akcje promocyjne, polegające między innymi na rozdawaniu gadżetów dużej grupie osób, np. odwiedzającym firmowy pawilon w trakcie targów albo klientom sklepu. Smycze z logo są też nieraz zamawiane przez korporacje dla ich pracowników – umożliwiają komfortowe noszenie przepustek do otwierania drzwi i plakietek z ID.
Breloki reklamowe nie tylko ozdoba do kluczy
Co natomiast z brelokami? Najważniejsza przyczyną, dla którego właściciele firm chętnie wybierają breloki z logo jest ich zaskakująca potężne zróżnicowanie. Pośród nich są zarówno te służące jako element dekoracyjny do kluczy, jak i produkty o wysokiej funkcjonalności, jak przykładowo miarki, latarki bądź otwieracze do butelek.