Pawilon handlowy – wizytówka Twojej firmy na targach

Pawilony są pomocne w każdym przedsiębiorstwie zajmującym się handlem. Stanowią przedłużenie sklepu stacjonarnego albo też mogą być nadrzędnym miejscem sprzedaży. Wyjątkowo dobrze sprawdzają się w czasie targów i podobnych imprez, a ponadto, dzięki łatwemu montażowi i mobilności, mogą być stosowane np. do prowadzenia sprzedaży w miejscowościach letniskowych czy na sezonowych wyprzedażach. By pawilon handlowy dobrze wypełniał swoje funkcje, powinien być właściwie dopasowany do potrzeb użytkownika. Na co więc zwrócić uwagę przy jego doborze?

Pawilony handlowe – jak dobrać?

W ofercie producentów znajdziemy rozmaite rodzaje mobilnych pawilonów handlowych. Każdy z nich można zaliczyć do jednej z 2 grup – pawilonów ze sztywnymi ścianami lub namiotowych. Te pierwsze wytwarzane są na przykład z drewna bądź płyty obornickiej. Charakteryzują je stosunkowo szybki montaż, jednakże ich mobilność jest o wiele mniejsza aniżeli pawilonów namiotowych. Są też od nich daleko droższe, przez co rekomendowane są raczej do punktów stacjonarnych. Ponadto, mogą pełnić funkcję kiosków, portierni lub kas biletowych.

Pawilon handlowy – dlaczego warto go używać?

Jeśli pawilon handlowy ma być często przestawiany lub priorytetem są dla nas koszty, najodpowiedniejszym wyborem będzie pawilon namiot. Wbrew pozorom, tego typu konstrukcje charakteryzują się sporą trwałością, która jest wynikiem wykorzystania do ich produkcji najwyższej klasy tworzyw. Zarówno powłoki, jak i rury, z których wyprodukowane są szkielety, są odporne na niekorzystne warunki atmosferyczne i uszkodzenia mechaniczne. To sprawia, że namiotowy pawilon handlowy, jeśli będzie prawidłowo konserwowany, posłuży wiele lat – także przy intensywnej eksploatacji.